Keress pénzt közvetítéssel

Keress pénzt közvetítéssel

Hallhattál arról, hogy emberek pénz keresnek a YouTube-os videóik által és más hasonló oldalakon, de van egy új videózási forma is, amivel az emberek online állást hoznak létre és pénzt keresnek online. A tartalmak készítői most már élő videokat közvetítenek több célból, mint például az önkifejezés, oktatás, kreativitás, tudás megosztása és a pénzkeresés.

Ha arra vagy kíváncsi, hogy tudsz pénzt keresni egy élő videó közvetítésével, akkor nincs válasz. Többféleképpen csinálhatsz videót élő közvetítéssel. Egyik módja ennek az, hogy pénzt kérsz a streameléshez megtekintésenként, vagy feliratkozásonként. Továbbá a hirdetés is lehetséges, így a szponzoroktól kapsz pénzt. A másik lehetőség, hogy pénzgyűjtési kampányt indítasz egy olyan oldalon, mint a Kickstarter vagy az Indiegogo ahhoz, hogy pénzt keress a videó készítéshez.

Előnyei és hátrányai is vannak az élő videó közvetítésnek, ez az útmutató pedig elmagyarázza az összeset, és azt is, hogyan keress a leghatékonyabban pénzt.

Megtekintésenkénti fizetés és feliratkozós közvetítés

A közvetett bevételszerzési mód a legegyszerűbb módja a pénzkeresésnek. A közvetett bevételszerzés azt jelenti, hogy pénzt kérsz azért, hogy az emberek nézhessék a tartalmadat. Néhány video streamelő szolgáltatás, mint a DaCast rendelkezik egyfajta fizetési fallal, ami azt jelenti, hogy csak a fizetős felhasználók tekinthetik meg a tartalmat. Továbbá használhatsz egy harmadik féltől származó szolgáltatást, amely kompatibilis a streamelő platformoddal. Ilyen az InPlayer, amely a legtöbb népszerű platformon működik.

Ha úgy döntesz, közvetetten pénzt akarsz keresni a videóidon egy fizetős fal segítségével, két különböző mód van, ahogy szabályozhatod a pénzt. Az egyik az, hogy egyszerűen a felhasználó fizet, hogy megnézze vagy újranézze a tartalmat.

A másik lehetőség az, hogy feliratkozást ajánlasz fel, hasonlóan a Netflixhez vagy az Amazon Videohoz. A feliratkozással a nézőid havidíjat, vagy általad meghatározott időnkénti díjat fizetnek ahhoz, hogy továbbra is elérjék a tartalmadat. Felállíthatod a feliratkozást automatikusra, így folyamatosan fizetnek addig, amíg meg nem szakítják a szolgáltatást. Az előfizetői-alapú szolgátatás létrehozása az egyik módja a vállalkozók rendszeres jövedelem elérésének, amely anyagi stabilitáshoz, sikerhez, és meggazdagodáshoz vezet.

Vannak előnyei és hátrányai a fizetős fal használatának, akár megtekintésenként fizetnek a tartalmadért, akár havidíj formájában. A legnagyobb előny az az, hogy rendszeresen pénzt keresel előre, ha a havidíjas formát választod. Valamint a nézőidnek nem kell végignézniük reklámokat vagy hirdetéseket ahhoz, hogy a tartalmadat nézhessék.

A legnagyobb hátrány az, hogy elkötelezett néző bázisodnak kell lennie ahhoz, hogy hajlandóak legyenek pénzt kiadni a tartalmadért. Valószínű, hogy nézettségi csökkenést tapasztalsz, amikor fizetős módra váltasz, így még kevesebb emberhez tud eljutni a tartalmad.

Hirdetések és szponzorok

Közvetlen bevételszerzés hirdetésekkel és szponzorokkal egy másik módja annak, hogy pénzt keress élő videó közvetítéssel, valójában a legtöbb TV csatorna így tartja fenn magát. A legtöbb esetben egy reklám le fog játszódni az közvetítésed előtt vagy egy kis hirdető banner jelenik meg a közvetítés közben.

A hirdetések kiváló választás olyan emberek számára, akik félnek, hogy nézőket veszítenének megtekintésenkénti fizetések vagy feliratkozás esetén. Így a nézőknek nem kell pénzt költeniük a tartalmad megtekintéséhez. Itt megnézhetsz két különböző bevételszerzési módot: Google Adsense és Affiliate marketing. Ezekkel egyszerűen reklámokat jeleníthetsz meg az élő közvetítésed során.

Viszont figyelemelterelő lehet, főképp akkor, ha a videó közben jelenik meg a képernyőn. A másik, ami probléma lehet az az, hogy ha a hirdető üzlete nem szerez hasznot a videóidon, akkor lehet, hogy nem akarja tovább folytatni. Továbbá nagy közönségednek kell lennie ahhoz, hogy a cégek megfontolják a közvetítéseden való hirdetést.

A szponzorok hasonlóak a hirdetéshez, viszont a reklámok elhelyezése helyett a szponzorod termékét kell eladnod. Lehet, hogy egy plugint be kell tenned a közvetítés során, lehet, hogy el kell mondanod, hogy a közvetítést ki szponzorálja. A szponzorok előnyei hasonlók a hirdetéshez, és a hátrányai is gyakorlatilag ugyanazok.

Videók használata egy weboldal hirdetéséhez

A másik módja az élő közvetítéssel való bevételszerzésnek az a forgalom szerzése egy weboldalnak. Az oldalnak lehetnek olyan hirdetései, amelyekkel pénzt tudsz keresni, lehet ez feliratkozós blog, e-könyv eladás vagy bármilyen szolgáltatást áruló oldal.

Ebben a formában a közvetítésed gyakorlatilag magában egy hirdetés, amely a weboldaladat hirdeti. Ezek a fajta videók nem olyan tolakódóak a nézőnek, így tovább tudja nézni és dönthet úgy, hogy nem tekinti meg a weboldalad. Gyakorlatilag ez a legnagyobb hátrány a számodra, mivel lehet, hogy a közvetítésed közben senki sem nézi meg az oldalad, így nem keresel vele pénzt.

Ha sikeresen akarsz videókkal weboldalakat hirdetni, akkor menj biztosra, hogy a tartalom lekötő. Ne mondd el az összes információt. Mondj eleget ahhoz, hogy kíváncsivá tedd a nézőid, így meglátogatják az oldaladat a részletekért. Sokáig tarthat, mire elég nagy nézőbázist építesz ki ahhoz, hogy sok pénzt keress a videó közvetítéssel.

Indíts egy pénzgyűjtési kampányt

Keress pénzt közvetítéssel

Ha a videó közvetítésen a témáid egyediek és érdekesek és nagy nézőbázisod, akkor a pénzgyűjtési kampány kiváló módja lehet a közvetítésen való pénzkeresésnek.

A pénzgyűjtésnél felállítasz egy kampányt egy konkrét céllal, majd kisebb adományokat kapsz az emberektől, akik nézik a tartalmadat. Valamilyen ösztönzést, jutalmat kell biztosítanod az embereknek hozzájárulnak ehhez. Például említheted a nevüket a videóban, vagy a közvetítés másolatát elküldheted nekik egy bizonyos értékű adományért.

A pénzgyűjtő kampány egyszerű módja a bevételtermelésnek és még szponzorokat, hirdetőket se kell keresned. A gond velük az, hogy nem mindegyik sikeres, így nem biztos, hogy a célt teljesíteni tudod.

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük