Hogyan keressünk pénzt a Facebook-on

Facebook Ninja Ikon

Nehézség

Magas
Magas

Idő

Közepes
Közepes

Jövedelem

Jövedelem nagy
Nagy
„A PénzNindzsa fő célja az olvasók pénzügyi életének a jobbá tétele. Olyan vállalatokkal dolgozunk együtt, akik hasonló elképzeléssel rendelkeznek. Ebben a cikkben megjelenő linkek a partnereinktől származhatnak. Mi így keresünk pénzt.”

Széleskörü pénzkeresési módszerek a PenzNindzsa pontszám-n

A Facebook messze a legnagyobb közösségi csatorna a maga több mint egy milliárd felhasználójával, így valójában ötször népszerűbb, mint a második helyezett közösségi oldal. A legtöbb internetkapcsolattal rendelkező embernek van Facebook profilja is, ami potenciális jövedelemszerzési forrássá teszi a Facebookot a piacon. Alább azt mutatjuk be, hogy hogyan tudunk pénzt keresni a Facebook segítségével.

Hogyan kereshetek pénzt a Facebookon

Az egész arról szól, hogy hogyan tudjuk rávenni az embereket arra, hogy kedveljék oldalunkat és rákattintsanak a reklámokra és bannerekre. Először is készítsünk egy profilt. Választhatjuk a saját privát profilunkat (ha rendelkezünk eggyel), vagy készíthetünk egyet erre a célra, amit aztán külön kezelünk saját profilunktól. Ha új oldalt készítünk az azért is hasznos lehet, mert így a jelenlegi profilunkon meg tudjuk osztani a frissen elkészült oldalunkat.

A céltól és a módszertől függően akár több profilt is kreálhatunk. Ugyanakkor érdemes tudni, hogy egy email címmel vagy telefonszámmal csak egy oldalt regisztrálhatunk.

Nincs más hátra, mint megalkotni Facebook oldalunkat. Válasszunk témát az oldalunkhoz lehetőleg olyan címmel, ami az embereket arra készteti, hogy meglátogassák és kedveljék az oldalunkat. Azt javasoljuk, hogy törekedjünk a kiváló minőségre, tehát nem kell, hogy a mi oldalunk legyen az egyetlen a témában, de legyen jó minőségű, hogy elegendő Like-ot tudjunk bezsebelni.

Érdemes egy kicsit kutatni is és felmérni a közönségünket. Macska mániásoknak szeretnél Facebook oldalt készíteni? Anyáknak és újszülöttjeiknek? Sokkal egyszerűbb minőségi tartalmat szolgáltatni, ha olyan témát választunk, ami közel áll hozzánk is, így a munka is kevésbé lesz megterhelő. Gondolj erre valahogy így: ha számodra érdekes a téma, biztosan érdekes másoknak is. Így igazából olyan emberek fogják kedvelni az oldaladat, akik hozzád hasonlóak, legyen az horgászattal, szórakoztatással, kultúrával, filmekkel, vagy utazással foglalkozó oldal.

Amikor megvan az oldal maga, akkor lehet a tartalomra koncentrálni. Fontos, hogy a profilkép és a borítókép is figyelemfelkeltő legyen, és üzenjen valamit az oldalról. Írjunk rövid bemutatkozást is, hogy a látogatók biztosan tudják, mivel is foglakozik az oldal. És most itt az idő posztolni…

A jó tartalom: ez a siker alapja a Facebookon, mégpedig abból is jó sok. Más szóval hasznos és szórakoztató tartalmat, linket, képet, videót kell megosztanod szinte minden nap. Nincs más teendő, mint posztolni, majd türelmesen várni, hogy az emberek felfedezzék maguknak az oldalt. Az elején erre kell fókuszálni, posztolni jó minőségben, like-okat gyűjteni, megosztani és kapcsolatba lépni másokkal a posztokon keresztül.

Hogyan szerezzük Like-okat?

Először is hívjuk meg a barátainkat, majd ők hívják meg az övéiket és így tovább. Ez már jó kezdet lehet. Minél több, annál jobb. 3000 embernek mégis jobb hirdetni, mint 50-nek

Úgy is szerezhetünk kedvelőket, ha hasonló témákat keresünk és ott promotáljuk magunkat. Nézzünk egy példát: mondjuk nemrég indítottuk Horgászat mindenkinek című oldalunkat. Akkor érdemes szétnézni a Horgászat, Boldog horgászok, Horgászat és természet nevű oldalakon is. Így a témában érdekelt embereket természetes módon tudjuk elérni. Meg is egyezhetünk ezeknek az oldalaknak a tulajdonosaival, hogy tegyék ki vagy ajánlják az oldalunkat, így valójában mindketten jól járunk, hiszen mi is megtehetjük ugyanezt cserébe.

Érdemes a Twitteren, Instagramon és a Tumblr-ön is promotálni magunkat, hiszen ha követők gyűjtéséről és rajongókról van szó, ezek az oldalak igen hasznosak tudnak lenni. Ha ezekben nem vagyunk túl járatosak, érdemes utánaolvasnunk a témának.

Biztosan mi is követünk néhány népszerű oldalt, nézzük meg és próbáljuk meg ellesni a siker titkát. Sokan like versenyeket rendeznek és így szereznek még több követőt. Ezt is kipróbálhatjuk mi is. De leginkább egy olyan oldalra van szükségünk, amit megéri követni és ezt a minőségi tartalmakkal érhetjük el, valamint azzal, ha kommunikálunk az oldal kedvelőivel.

Mikor már ott tartunk majd, hogy hirdetést teszünk ki az oldalunkra, figyeljünk oda, hogy hányan pártolnak el tőlünk és ehhez igazítsuk az oldal ritmusát.

Hirdetések – vegyünk részt partnerprogramokban

Mikor már jó adag lojális követővel rendelkezünk, elkezdhetünk a hirdetésekben gondolkodni. Oldalakon keresztül számos hirdetéshez hozzáférhetünk:

  • Partner-ads
  • Tradedoubler
  • Netbooster

Mindössze néhány percet vesz igénybe a regisztráció és már indulhatunk is.

A regisztráció ingyenes, úgyhogy érdemes több oldalon is bejelentkezni, így több, különböző típusú hirdetés közül választhatunk. S mivel ez mind ingyen van, miért is ne jelentkeznénk be egyszerre több oldalon is?

Mindenképpen olvassuk el az oldalak felhasználási feltételeit. Néhány oldalon van minimum követelmény és alkalmanként email verifikációra is szükség lehet, hogy kizárják az inaktív profilokat, úgyhogy figyeljünk rá, hogy a miénk ne tartozzon ezek közé, mert így bevételtől esünk el.

Mikor beregisztráltunk, egy egyedi azonosítót kapunk, valamint hozzáférést marketing anyagokhoz, bannerekhez, szöveges hirdetésekhez stb. Minden eladás után, amely az oldalunkra való kattintásból ered, bevételhez jutunk, így nincs más dolgunk, mint találni egy minőségi weboldalt és elkezdeni pénzt gyűjteni.

Ha úgy kényelmesebb, kezdhetünk olyan vállalattal is, amelyet jól ismerünk, pl. az Amazonnak kiváló programjai vannak és a kifizetések is megbízhatóak.

Mivel nincsen maximum megadva, így tulajdonképpen akármennyi oldalt kitehetünk hirdetésbe. Ilyen módon sem kell különböző hirdetéseket kezelnünk, becélozhatunk egy jól kijelölt célcsoportot és hozzá illő hirdetésekkel tarkíthatjuk oldalunkat, így tulajdonképpen nagyobb esélyünk van rá, hogy az oldalunkon keresztül történő kattintással fognak vásárolni a látogatóink.

Minden egyes alkalommal, amikor valaki rákattint a bejegyzésünkre vagy hirdetésünkre, és ezáltal vásárol, mi pénzt keresünk.

Olvass tovább a Partnerprogramokról útmutatónkban: partnerprogramok címmel.

legutóbbi hírek
A ProfitFarmers néhány hét alatt mintegy 750.000 Ft-ot hozott nekünk.
Szeretnéd te is megtudni, hogyan keress pénzt a ProfitFarmers-szel?
ProfitFarmer jelkártyája
ProfitFarmers: Az online pénzkeresés könnyű módja.
Mi magunk próbáltuk ki, kíváncsi vagy az eredményekre?
Szinte 750.000 Ft nyereség. Kevesebb, mint 25 perc naponta.
Nézd meg az ismertető videót, hogy megtudd te is, hogyan kereshetsz pénzt vele.

Hogyan helyezzük el a hirdetést az oldalunkon?

Először is azt kell kitalálnunk, hogy milyen hirdetést szeretnénk megjeleníteni az oldalunkon. Ezt követően csekkoljuk partnereink hirdetéseit és válasszuk ki a nekünk valót. Itt megjegyezzük, hogy nem minden hirdetés helyezhető el a Facebookon, úgyhogy válasszuk szét azokat, amelyekre nincs mód azoktól, amelyek megfelelőek. Mikor kiválasztottuk a hirdetést és döntöttünk a banner méretét illetően is, egyszerűen csak másoljuk ki a complete bannercode alatti szöveget. Fontos, hogy pontosan másoljuk ki, amit látunk.

Utána menjünk vissza a Facebook oldalunkra és írjuk be a keresőmezőbe azt, hogy iframe. Különböző alkalmazások jelennek meg erre, amelyek közül egyet telepítenünk is kell majd. Ez abban segít, hogy a Facebook oldalunkon HTML kódot tudjunk elhelyezni. Ide kell bemásolnunk a banner kódot a partneroldalunkról.

Amint a reklám megfelelően el lett helyezve az oldalon, a követőink már klikkelhetnek is a hirdetésre. Vannak hirdetések, amelyekkel akkor is keresünk, ha csak rákattintanak, vannak olyanok, amelyek értékesítés esetén adnak jutalékot.

Keressünk pénzt vállalatok promótálásával

Amennyiben egy jól működő Facebook oldallal rendelkezünk, nem kell feltétlen partnerprogramokra korlátozódnunk. Számos olyan vállalat van, amely hajlandó sikeres Facebook oldalakkal tárgyalni promóció céljából. Egyáltalán nem kirívó eset, hogy egy vállalat egy termékét vagy szolgáltatását egy Facebook oldalon reklámozza, majd vagy pénzbeli jutalomban részesíti az oldal tulajdonosát vagy magát a terméket kapja meg az illető, ami nem ritkán luxus kategóriájú termék.

Sokszor nem éri meg egy vállalatnak normál Facebook hirdetést kirakni, azonban egy népszerű oldalon hirdetni a megfelelő célközönségnek, az már sokkal jobb üzlet. Hány like kell? Ez egy fontos kérdés, hiszen sokat elmond a potenciális közönségről. Hány interakció? Ez is fontos, mivel a kedvelők barátai, ismerősei is látni fogják a posztunkat. Annak az értéke, hogy a megfelelő Facebook oldalon jelenjünk meg, óriási lehet egy professzionális vállalat számára is.

Hiszen a megfelelő oldalon hirdetnek a megfelelő közönségnek, ami nekik is megér néhány forint marketing kiadást. Persze az még nem minden, ha sok like-ot sikerült szereznünk, a közönségünknek potenciális vásárlókká is kell válniuk a sikerhez. Ilyen módon pénzt keresni elég egyszerűnek tűnik, de azért ehhez eléggé nyitottnak kell lennünk, például azért, hogy fel tudjuk venni a kapcsolatot a potenciális vállalatokkal, vásárlókkal és másokkal. Más, hasonló vállalkozásokkal is felvehetjük a kapcsolatot, akikkel megoszthatjuk a szolgáltatásunkat és tárgyalhatunk közös projektekről is akár.

Készíthetünk videót, amelyben a termékeiket promótáljuk, kirakhatunk képeket róluk, vagy csak írhatunk róluk. Gyakran ők küldik az anyagokat, amelyekkel hirdethetjük őket, az ár pedig attól függ, hogy mennyi követőhöz jut el a hirdetés, mennyi interakciót vált ki és hogy mennyire illik a termékhez a célközönség. Egy jó minőségű oldal 50.000 releváns kedvelővel, akik gyakran interagálnak, akár 800-1000 dollárt is érhet a megfelelő cégnek egy jó kis bejegyzésért.

osztó

Mennyit lehet így keresni?

Ha komolyan vesszük és igazán keresni szeretnénk a Facebookon, megtehetjük, de sok időt és energiát kell belefektetnünk a dologba. Komolyan oda kell figyelnünk követőinkre és az ő igényeikre, ami bizony sok időt emészt fel. Az, hogy regisztrálunk egy-két partnerprogramba, aztán hagyjuk őket elfelejtődni nem tesz minket a következő Donald Trumppá. Amíg ezekre odafigyelünk, mindig lesznek potenciális megrendelőink. [space] A mi tippünk: a legjobban akkor járunk, ha nem a pénzen jár az eszünk az elején, hanem csak odafigyelünk, hogy minőségi tartalmat hozzunk létre, s ha ez teljesül, a pénz úgymond magától jönni fog.

A Facebookon történő hirdetés egyetlen ára az idő, így az tulajdonképpen teljesen ránk van bízva, hogy mennyi időt vagyunk hajlandóak beleölni a munkába, majd a várakozásba.

Létrehozhatsz saját márkát, amelyet megoszthatsz a Facebook követőiddel, kereshetsz vele pénzt a YouTube-on vagy akár a blogodon is. A lehetőségek tárháza végtelen!

Próbáljuk meg tartani magunkat valamiféle munkarendhez. Mint minden hétköznapi munka, ez is struktúrát követel, így elkerülhetjük, hogy csak úgy elszórjuk az időnket semmittevéssel.

Ha igazán komolyan gondoljuk és szervezetten dolgozunk, alig győzzük majd kezelni a megrendeléseket és együttműködési megállapodásokat. Sok szerencsét hozzá!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top